Honda EU 10i (invertor)

Kód: 715270H
Značka: HONDA
37 990 Kč 31 397 Kč bez DPH
Externí sklad

Lehká kufříková elektrocentrála EU 10: model, jednofázové elektrocentrály s invertorem. Patentovaná technologie invertoru umožnila Hondě vyrobit kompaktní a lehký generátor malých rozměrů, ale vysokého výkonu s vyladěnou a stabilní křivkou průběhu výstupního napětí pomocí přesné elektroniky. Výkonný alternátor pohání miničtyřtaktní motor řady GXH 50 s lehkým startem a to vše úhledně "zabaleno" do líbivého designu odhlučněné kapotáže.        

Detailní informace

Detailní popis produktu

Tato malá, lehká a bezvadně odhlučněná benzínová elektrocentrála střídavého napětí je svým výkonem a kvalitou výstupního napětí určena převážně pro napájení malých spotřebičů typu osvětlení, ručního elektronářadí, monitorů, počítačů, kamerových systémů nebo přístrojů s velmi citlivou elektronikou. Svými kompantními rozměry a nízkou hmotností se hodí jak do pojízdných autodílen, opravárenských, měřících či monitorovacích vozů pro práci v terénu, tak i pro napájení různých spotřebičů na zahradě, v dílně, domácnosti nebo na chatě, lodi nebo v karavanu. Celé soustrojí je v plastovém "kufříku" uloženo v pružných silentblocích a i celá elektrocentrála je postavena na pružných gumových nožkách. Motor je ovládán elektronickou řídící jednotkou, která přesně dávkuje výkon motoru v závislosti na odběru el.proudu. Znatelně se tak snižuje spotřeba paliva a hlučnost. Naopak se podstatně prodlužuje provozní doba na jedno tankování a životnost elektrocentrály. Elektrocentrála poskytuje i stejnosměrné napětí 12V pro nabíjení automobilových baterií. Pro to je nutné dokoupit speciální dobíjecí kabel. Ovládání elektrocentrály je velice snadné a jednoduché. Na ovládacím panelu elektrocentrály naleznete kromě jedné zásuvky Schuko (16A 230V), také zásuvku pro 12V, 8A s tepelnou pojistkou, kontrolku chodu (zelená) a mazání (červená), kontrolku přetížení (červená) a přepínač režimu automatu ovládání motoru ECO-THROTTLE. Stačí natankovat, elektrocentrálu postavit na vodorovnou plochu, nastartovat zatažením za rukojeť ručního startéru, počkat pár vteřin na ustálení chodu motoru a do příslušné zásuvky připojit napájený spotřebič. Elektrocentrála splňuje veškeré nároky na elektrickou bezpečnost a je opatřena ochrannými prvky jako je ochrana motoru proti úniku oleje nebo alternátoru proti přetížení. V případě přetížení elektrocentrály se aktivuje červená výstražná kontrolka přetížení na ovládácím panelu a automaticky dojde k odpojení elektrického výstupu, přičemž motor neustále běží. Stačí odpojit spotřebič, vypnout motor a po několika vteřinách opět motor nastartovat. Dojde k "resetu" řídící jednotky a vše je opět v pořádku. Spotřebič, který elektrocentrálu přetížil už nepoužívejte a použijte spotřebič s příkonem, odpovídajícím výkonu elektrocentrály. Lze však pomocí speciálního kabelu propojit dvě identické elektrocentrály EU10i a zdvojnásobit tak možný napájecí výkon. Konstrukce "kufříku" je dostatečně robustní a pevná nekroutí se a spolehlivě tlumí působení vibrací od motoru na podklad. Snižuje se tak hlučnost elektrocentrály a práce je potom příjemnější. Údržba elektrocentrály je zcela nenáročná a spočívá v základní údržbě benzínového motoru.

  • Úroveň akustického tlaku v místě obsluhy - dB(A)   70
  • Rozměry stroje (L x Š x V) (mm)   451 x 242 x 379
  • Startování    Ruční
  • Elektrický výstup   230V / 50Hz
  • Maximální výkon (VA)   1000
  • Technologie regulace el.výstupu   Invertor s PWM (Pulzní modulace sinusoidy)
  • Stejnosměrný výstup   12V / 8A
  • Objem palivové nádrže (litrů)   2,1
  • Provozní doba při jmenovité zátěži (hod)   3,5
  • Model motoru  GXH 50
  • Suchá hmotnost (kg)  13
  • Třída krytí  IP 23
  • Garantovaná hladina hluku - dB(A)   87
  • Systém zapalování   Tranzistorové bezkontaktní
  • Vrtání a zdvih (mm)   41,8 x 36
  • Typ elektrocentrály   Jednofázový
  • Chlazení   Nucené vzduchem
  • Jmenovitý proud (A)   3,9
  • Jmenovitá frekvence (Hz)   50
  • Jmenovité napětí (V)   230
  • Jmenovitý výkon (VA)   900
  • Zdvihový objem (cm3)   49,4
  • Objem olejové náplně (litrů)   0,25
  • Typ motoru   4-taktní zážehový jednoválec s rozvodem OHV
  • Pracovní otáčky motoru (ot.min-1)    max. 4500

Buďte první, kdo napíše příspěvek k této položce.

Pouze registrovaní uživatelé mohou vkládat příspěvky. Prosím přihlaste se nebo se registrujte.

Nevyplňujte toto pole:

Tržby jsou evidovány prostřednictvím ekonomického software POHODA.