Honda TP 15 HP AVR s podvozkem
Kód: 720350HDetailní popis produktu
Tato robustní, benzínová elektrocentrála třífázového napětí je svým výkonem 15,0 kVA (3 f.) / 8,0 kVA (1 f.) určena převážně "profíkům" pro napájení celého spektra třífázových elektrospotřebičů a je přímo určena převážně řemeslníkům a profesionálům z oblasti stavebnictví a opravárenství. Svým výkonem se hodí do pojízdných autodílen, opravárenských vozů pro práci v terénu nebo na staveniště při zakládání staveb, údržbu silnic a dálnic a pod. Celá soustava je uložena na pružných silentblocích ve vyztuženém rámu, svařeném z ocelových trubek o průměru 30 mm. Ten zajišťuje mimořádnou ochranu soustrojí proti případnému poškození. Jako palivová nádrž slouží standardní 20 l kanystr, uložený v rámu stroje, který lze snadno vyjmout pro případné tankování. Vzhledem ke své hmotnosti je elektrocentrála opatřena transportním kolovým podvozkem. Proto, aby alternátor produkoval napětí 400V / 230V / 50Hz, je motor opatřen automatickým, mechanickým regulátorem otáček tak, aby při jakémkoliv odběru proudy byly otáčky motoru konstantní ve výši 3000 ot./min. Elektrický výkon elektrocentrály v úrovni "15 kilo" vyžaduje "pořádný" a silný, spolehlivý motor. Ten je zde ve formě benzínového vidlicového dvouválce GX690, který patří k nejvýkonnějším pohonným jednotkám na světě v kategorii 26 HP. Elektrocentrála je opatřena zásuvkovým panelem s přehledně rozmístěnými zásuvkami 1x CEE (32A 400V), 1x CEE (16A 400V), 1x CEE (32A 230V) a 2x CEE (16A 230V). Vedle zásuvek je umístěn krytý panel s jističi jak 400V, tak i 230V zásuvek. Ovládání elektrocentrály je velice snadné, jednoduché a uživatelsky velmi komfortní a bezpečné. Stačí natankovat, elektrocentrálu postavit na vodorovnou plochu, zkontrolovat olejovou náplň motoru, nastartovat otočením klíčku zapalování, počkat pár vteřin na ustálení chodu motoru a do příslušné zásuvky připojit napájený spotřebič. Elektrocentrála splňuje veškeré nároky na elektrickou bezpečnost a je opatřena ochrannými prvky jako je ochrana motoru proti úniku oleje nebo alternátoru proti přetížení. Robustní a pevná konstrukce rámu se nekroutí a spolehlivě tlumí působení vibrací od soustrojí na podklad. Snižuje se tak hlučnost elektrocentrály a práce je potom příjemnější. Elektrocentrálu lza za příplatek vybavit zemnícím kolíkem či jiným drobným příslušenstvím. Údržba elektrocentrály je zcela nenáročná a spočívá v základní údržbě benzínového motoru.
- Rozměry stroje (L x Š x V) (mm) 1080 x 580 x 580
- Startování Elektrické
- Elektrický výstup 400V / 230V / 50Hz
- Maximální výkon (VA) 15000 / 8000
- Technologie regulace el.výstupu AVR
- Objem palivové nádrže (litrů) 20
- Provozní doba při jmenovité zátěži (hod) 5,4
- Model motoru Honda GX 690
- Suchá hmotnost (kg) 146
- Třída krytí IP 23
- Garantovaná hladina hluku - dB(A) 97
- Systém zapalování Digitální CDI s proměnným předstihem
- Vrtání a zdvih (mm) 77 x 72
- Typ elektrocentrály Jednofázový / Třífázový
- Chlazení Nucené vzduchem
- Jmenovitý proud (A) 31 / 20,5
- Jmenovitá frekvence (Hz) 50
- Jmenovité napětí (V) 230 / 400
- Jmenovitý výkon (VA) 7200 / 14000
- Zdvihový objem (cm3) 688
- Objem olejové náplně (litrů) 1,9
- Typ motoru 4-taktní zážehový dvouválec s rozvodem OHV
- Pracovní otáčky motoru (ot.min-1) 3000
Buďte první, kdo napíše příspěvek k této položce.
Pouze registrovaní uživatelé mohou vkládat příspěvky. Prosím přihlaste se nebo se registrujte.