Honda TP 18 H AVR s podvozkem
Kód: 720375HDetailní popis produktu
Tato robustní, benzínová elektrocentrála třífázového napětí je svým trvalým výkonem 16,5 kVA (3 f.) / 9,0 kVA (1 f.) určena převážně "profíkům" pro napájení celého spektra třífázových elektrospotřebičů i těch, které jsou řízeny elektronikou a je přímo určena převážně řemeslníkům a profesionálům z oblasti stavebnictví a opravárenství. Svým výkonem se hodí do pojízdných autodílen, opravárenských vozů pro práci v terénu nebo na staveniště při zakládání staveb, údržbu silnic a dálnic a pod. Celá soustava je uložena na pružných silentblocích ve vyztuženém rámu, svařeném z ocelových trubek o průměru 30 mm. Ten zajišťuje mimořádnou ochranu soustrojí proti případnému poškození. Jako palivová nádrž slouží standardní 20 l kanystr, uložený v rámu stroje, který lze snadno vyjmout pro případné tankování. Vzhledem ke své hmotnosti je elektrocentrála opatřena transportním kolovým podvozkem. Proto, aby alternátor produkoval napětí 400V / 230V / 50Hz, je motor opatřen automatickým, mechanickým regulátorem otáček tak, aby při jakémkoliv odběru proudy byly otáčky motoru konstantní ve výši 3000 ot./min. Elektrický výkon elektrocentrály v úrovni "18 kilo" vyžaduje "pořádný" a silný, spolehlivý motor. Ten je zde ve formě benzínového vidlicového dvouválce iGX800 s elektronickým vstřikováním paliva, který patří k nejvýkonnějším pohonným jednotkám na světě v kategorii do 30 HP. Elektrocentrála je opatřena zásuvkami 1x CEE (32A 400V) a 1x CEE (32A 230V). Ovládání elektrocentrály je velice snadné a jednoduché. Stačí natankovat, elektrocentrálu postavit na vodorovnou plochu, zkontrolovat olejovou náplň motoru, nastartovat otočením klíčku zapalování, počkat pár vteřin na ustálení chodu motoru a do příslušné zásuvky připojit napájený spotřebič. Elektrocentrála splňuje veškeré nároky na elektrickou bezpečnost a je opatřena ochrannými prvky jako je ochrana motoru proti úniku oleje nebo alternátoru proti přetížení. Robustní a pevná konstrukce rámu se nekroutí a spolehlivě tlumí působení vibrací od soustrojí na podklad. Snižuje se tak hlučnost elektrocentrály a práce je potom příjemnější. Elektrocentrálu lza za příplatek vybavit zemnícím kolíkem, a nebo automatikou startu AMF. Údržba elektrocentrály je zcela nenáročná a spočívá v základní údržbě benzínového motoru.
- Rozměry stroje (L x Š x V) (mm) 1080 x 580 x 580
- Startování Elektrické
- Elektrický výstup 400V / 230V / 50Hz
- Maximální výkon (VA) 18000 / 9000
- Technologie regulace el.výstupu AVR
- Objem palivové nádrže (litrů) 20
- Provozní doba při jmenovité zátěži (hod) cca 3,2
- Model motoru Honda iGX 800
- Suchá hmotnost (kg) 154
- Třída krytí IP 23
- Garantovaná hladina hluku - dB(A) 97
- Systém zapalování Elektronické
- Vrtání a zdvih (mm) 83 x 72
- Typ elektrocentrály Jednofázový / Třífázový
- Chlazení Nucené vzduchem
- Jmenovitý proud (A) 31 / 20,5
- Jmenovitá frekvence (Hz) 50
- Jmenovité napětí (V) 230 / 400
- Jmenovitý výkon (VA) 8000 / 14400
- Zdvihový objem (cm3) 779
- Objem olejové náplně (litrů) 2,0
- Typ motoru 4-taktní zážehový dvouválec s rozvodem OHV a elektonickým vstřikováním paliva
- Pracovní otáčky motoru (ot.min-1) 3000
Buďte první, kdo napíše příspěvek k této položce.
Pouze registrovaní uživatelé mohou vkládat příspěvky. Prosím přihlaste se nebo se registrujte.